10 saker du kanske inte visste..

  •  Jag har bara ramlat av Gandaf 1 gång
  • Min Pappa är veldigt över beskyddande. Måste ha Hjälm och väst på mig hela tiden även om jag bara ska borsta en häst.
  • Jag fick min första häst när jag var 1 år. Han heter Majson och är en Fjording.
  • Gårdens älsta häst är 28 år.
  • Jag kommer få en mac bok dator av skolan den 8 Januari = bättre bloggning från och med då!!
  • första gången jag skulle tävla så spyde jag innan vi åkte för att jag va såå himla nervös. Jag var tvungen att gå in och äta frukost igen.
  • Min dröm är att nå SM 2015 i hoppning
  • Jag har 3 mindre syskon. Alla är killar...
  • Jag har dyselxi.
  • Jag är fortfarande lite rädd för att hoppa och rida. Men jag kämpar på!!

Kommentarer

Postat av: Vilma

Fin blogg Carro :). Kolla gärna min ;).

Svar: Vad heter din blogg Vilma? <3 Kollar gärna nya bloggar! :)
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-03 Kl 21:46:59
URL: http://vilmamarklund.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback