10 saker du kanske inte...

...visste om mig
» Min mormor och morfar äger ett slott, dom har ett stall och äger typ en hel by. Love it. Klicka HÄR
» Jag mår illa av att äta köttfärsås
» Min största dröm är att tävla ponny sm i dressyr
» Jag är galet taggad på denna blogg, det känns så bra och det bara glöder i fingrarna :)
» Jag får ridstrumpor av mamma VARJE jul, så fantasi löst xD
» Jag blev magsjuk en gång innan en tävling och nu är jag jätte nervös varje gång jag ska gå och lägga mig kvällen innan jag ska göra nåt kul, för jag tror alltid jag ska bli magsjuk då, weird story of my life xD
» Jag har jätte svårt att "hitta rätt kommpisar", det är få jag kan vara mig själv med och det är få som accepterar mig som jag är xforeveralonex...
» Jag har alltid varit hopprädd
» Min mamma är min slav och min packåsna, men hon älskar mig ändå haha
» Jag sa att det skulle vara så skönt att slippa min bror i ett år (utbytesstudent i USA), men jag saknar honom såå mkt!
Världens bästa ponny, galet vad jag saknar honom <3
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Tack så mycket:)

Om du tränar tillräckligt kommer du säkert nå din dröm:)

Svar: Aw, tack vad snäll du är :) / Philippa
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-03 Kl 15:42:33
URL: http://blondehair.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback