Om Philippa

Hej! Hit har ni klickat er av den andledningen att ni vill läsa mer om mig -antar jag. Det är just det ni ska få göra nu iallafall. 
 
Jag heter Philippa och jag är 13år gammal. Jag bor i en villa i Nacka, stockholm. Tillsammans med min Hund (Dino), min mamma (Lotta), bonuspappa (Björn) och kanin (Nikee). Jag går i björknässkolan här i nacka och utöver plugg och skolan så älskar jag att vara i stallet. 
Jag har tidigare haft 2 egna ponnyer, Smart och Zlatan.
 
Zlatan:
Zlatan var min första häst. Han är en stor c-ponny på 9år. Han var väldigt fjantig, han hoppade till för allt och inbillade sig att det var spöken runt ridbanan, han var stopig att hoppa och tittig, han vägrade rida ut själv, så dt blev som en ondcirkel, och jag var inte där jahg är i ridningen nu, så jag klarade inte riktigt av honom då. 
Zlatan <3
 
Smart:
Smart var min andra häst. Han är en livs glad c-ponny valack född -95. Han var glad och verklgien min bästa vän, nu bor han hos en liten tjej utanför uppsala som hopptränar och har kul med honon, saknar honom såå!
Smart <3
 
Just nu rider jag på ridskola varje fredag i en grupp med en bunt trevliga tjejer och killar och en fantastiskt bra ridlärare. På ridskolan har jag bara gått ca 4 veckor, men mina favorit ponnysar hittils är d-ponny stoet Sprite och valacken Trocadero. 
 
Bambi:
Jag rider även på en medryttar ponny som står på ridskolan, hon går med på ridskolans lektioner ca 3ggr i veckan och jag hjälper till att rida henne varje tisdag, men förhoppningsvis blir det endag till snart :) Ponnyn jag rider är ett d-ponny sto född -01. Hon heter Power princess men kallas för Bambina (jag föredrar Bambi haha). 
Bambi
 Foto: fannysoderberg.horseworld.se
 
I bloggen kommer ni från min sida få läsa om mig och Bambi, men självklart andra ridpass, häst relatterat, vardag och massa mer kul! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Vem har gjort er design?❤️

Svar: Moa Holst ❤️
/Carro
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-02 Kl 16:11:57




Postat av: Elin

Hur kommer man i kontakt med henne om frågan om design?❤️

Svar: Maila henne [email protected] :)/ MWponny
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-02 Kl 19:10:56




Postat av: Sanna

Har hon där Moa en blogg? Isåfall va heter den? ;)

Svar: Hon har en mail!! [email protected]
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-02 Kl 19:33:20




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback