Hej sociala medier!

Detta är min "design blogg". Här kommer det uppdateras om just design. Just nu har vi en design till Johanna Grant med Fiffi (Half Moon princess). 
 
Om du vill beställa en personlig header efter önskemål maila mig till [email protected] Mailet ska innehålla: 
  • Bilder du vill ha i headern, helst inga mobilbilder då det försämrar hela bloggens utseénde och kvalité.
  • Eventuella önskemål om utseénde, färgkoder osv. 
  • Hur du vill att jag sätter in header (maila den, sätta in den på bloggen osv.)

Jag gör även enklare designer till header:sarna. Dock inga avancerade, vill du ha en design så skriv det i mailet.
Då ska mailet även innehålla:
  • Bilder och presentation-text om du vill ha det i din meny.
  • Eventuella önskemål om utseénde, färgkoder, dropdown, skuggor osv.
OBS! Jag skickar EJ stil/kod-mallarna, jag gör designen på en test blogg och när du är nöjd så ger du mig ditt log in till din blogg, så sätter jag in designen inom tre dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback