Sist/markarbets-kurs imorgon

Har gått och längtat efter imorgon så himla länge nu. Och snart är det äntligen dags. Har ridit 2 ggr under jullovet och för mig som är van att rida varje dag har det varit så störande att ha massa energi plus att inte få rida har varit en plåga, för mig, haha! 
 
Men imorgon ska jag gå på sits/markarbets kurs för ridläraren jag rider för varje fredag, är så taggad. Hoppas jag får en bra häst och att det går bra :) Hoppas på Trocadero eller Sprite!! Tror jag kmr få Troce, men inte hlet säker, jag är taggad och nervös iallafall ♥
Fin, fina Trocadero. Sådär vill jag kunn rida honom i slutet av denna termin *drömponny*. Han är sjukt fin i galoppen där lossnade han jätte fint och hittqde en fin form, men har var stum i munnen i trave och skritten, där vill jag hitta honom!
 

Kommentarer

Postat av: Sara Fryk

Mycket vackert ekipage! :)

Svar: Japp / Philippa
mwponnys.blogg.se

Den 2014-01-03 Kl 11:53:17
URL: http://sarafryk.horseworld.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback