Lite om dagen

Jag har inte alls mått bra i dag! Men har fixat stallet och har fixat nytt fräscht spån i alla boxar. Har låtit Gandalf vilat i 3 dagar nu men tänkt att jag ska rida i morgon. 
 
Nu i kväll så var jag och pappa hos farmor för att äta god mat!! Farmor lagar den bästa maten i världen! Och man får altid efterrätt. Mums mums. Vi åt färskt rådjur med kokt potatis och morötter. Till efterrätt så åt vi ungs bakta päron med mint shoklad på. Och grädde till! Det va jätte gott <3
Nu sitter jag på vinöns färjan på väg hem. Det är väldigt bra täckning här på Hjälmaren villket gör att det är lättare att blogga!
Om någon undrar varför jag inte uppdaterar så mycket så är det för att när jag skriver inlägg på mobilen så försvinner de i bland när jag ska publicera för att mobilen är så trög.. Så jag har försökt massa gånger :/ Och min dator är gammal och nästan helt slut.. Går knappt att ha några bilder på den! Men ta det lugnt jag ska få en ny dator den 8 januari!! Jag kommer få den av min skola! Men jag får andvända den till vad jag vill bara den är hel sen när jag går ut skolan!! 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-post:

Blogg:

Kommentar:

Trackback